مطالب

به خاطر مسعود رهنما ما را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند

 

 

 

حسنی‌پور: به خاطر مسعود رهنما ما را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند/ تمام آرزو‌هایم بر باد رفت

کاراته‌کای تیم ملی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نام مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح بود و به همین دلیل از کاراته‌کاهای گیلانی کسی به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان کاراته در دو بخش کاتا و کومیته اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که طی روزهای اول تا پنجم آذر‌ماه در فرانسه برگزار می شود طی یکی دو روز گذشته مشخص شد. 

 سعیدحسنی‌پور کاراته‌کای تیم ملی در گفت و گو با فارس از نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه انتقاد کرد و اظهار داشت: قبل از اینکه تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود از اردوی تیم ملی خط خوردم و برای حضور در مسابقات غرب آسیا در انتخابی تیم ملی شرکت کردم. بعد از آن در انتخابی تیم ملی دانشجویان شرکت کردم و انتخاب شدم. البته به خاطر اینکه این 2 مسابقه با هم تداخل داشت مسئولان فدراسیون حضور در یکی از این رقابت‌ها را برعهده خودمان واگذار کردند. بنده نیز حضور در مسابقات دانشجویان جهان را انتخاب کردم و در اردوهای تیم نیز شرکت کردم. متاسفانه به دلیل صادر نشدن ویزا به این رقابت‌ها نتوانستیم اعزام شویم.

وی افزود: پس از این اتفاقات یک مسابقه سه جانبه بین تیم‌های دانشجویان، تیم اعزامی به مسابقات غرب آسیا و تیم اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان برگزار شد که در این رقابت‌ها توانستم مبارزات خوبی از خود به نمایش بگذارم. مدیر فنی تیم ملی پس از آن انتخابی‌ها سعید فرخی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و نامی از من مطرح نشد. به همین دلیل با ناظریان صحبت کردم که وی به من گفت چون در اردوی دانشجویان حضور دارم بهتر است به آنها کمک کنم. من نیز این موضوع را قبول کردم که متاسفانه در آن مقطع تیم به مسابقات دانشجویان اعزام نشد و با این تصمیم هر سه مسابقه را از دست دادم.

کاراته‌کای تیم ملی در ادامه گفت: با توجه به نتیجه‌ای که تیم در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرده بود همه انتظار داشتند که کادر فنی عوض خواهد شد. حتی برخی از بازیکنان به نشانه اعتراض در اردوها حاضر نشدند.

در انتخابی شرکت کردم و داود آبادی که در مسابقات آسیایی مبارزه کرده بود را با اختلاف 8 امتیاز شکست دادم، اما باز نام وی را از اردوی تیم ملی خط نزدند. در انتخابی‌هایی که در ماه رمضان برگزار شد کلی داور حضور داشتند و شرایط کاملا رسمی بود، اما مسابقات بدون حضور داوران و با قضاوت دوستان‌مان که همه آنها قهرمان هستند برگزار شد. به نظرم هر چقدر هم یک قهرمان در شرایط ایده‌آل باشد و دید داوری خوبی داشته باشد باز هم در حد یک داور حرفه‌ای نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: در آن مسابقه باز هم داود آبادی را شکست دادم، اما مقابل فرخی به دلیل رای داوران بازی آخر را با نتیجه تساوی به پایان رساندم و با رای داوران همه چیز به سود فرخی تمام شد.

حسنی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا با اتفاقات رخ داده به نحوه قضاوت داوران اعتراض کردی یا خیر، گفت: بله به سمت میز مدیر فنی تیم‌ ملی رفتم و اعتراضم را به وی اعلام کردم. من در آن بازی تا ثانیه‌های آخر یک بر صفر از فرخی عقب بودم و با حمله کردن به وی توانستم نتیجه بازی را با نتیجه تساوی به پایان برسانم. همه این صحبت‌ها را به ناظریان گفتم، اما هیچ فایده‌ای نداشت. چون سعید فرخی با سابقه تر از من است بازیکنان تحت تاثیر اسم وی قرار گرفتند و همه چیز به سود فرخی به پایان رسید.

حسنی پور در مورد حذف نام حامد زیگساری و عماد مژدهی خاطرنشان کرد: در انتخابی که در ماه رمضان برگزار شد حامد زیگساری نفر اول شد و با تصمیم کادر فنی همه بازیکنانی که در انتخابی اول پیروز شدند در انتخابی بعدی شرکت نکردند، اما زیگساری در آن انتخابی شرکت کرد و از اردوی تیم ملی خط خورد. شکست حامد زیگساری در مسابقات آسیایی را قبول دارم، اما کسی نیست بگوید که در مسابقاتی که به میزبانی صربستان برگزار شد تک مدال زیگساری بود که باعث شد ایران به رده 16 جدول مسابقات برسد. گویا همه آنها منتظر بودند که وی شکست بخورد و او را خانه نشین کنند.

وی در مورد تمرینات شبا‌نه روزی خود خاطر نشان کرد: خدا شاهد است که با تمام اتفاقات رخ داده من تمریناتم را به هیچ عنوان قطع نکردم به خاطر اینکه سابقه داشت مدیر فنی تیم ملی از نفراتی که در رقابت‌های لیگ نمایش خوبی داشتند به اردوی تیم ملی دعوت می‌کرد، اما متاسفانه در این دو هفته گذشته که مسابقات لیگ پیگیری شد ناظریان اصلا در مسابقات لیگ حضور پیدا نکرد تا عملکرد ما را نگاه کند.

وی در مورد حضور نفرات شکست خورده در مسابقات اخیر سوپر لیگ در تیم ملی گفت: متاسفانه چند نفر از ملی پوشان ما در مسابقات لیگ طی دو هفته قبل مبارزات ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند، اما همان نفرات به عنوان کاراته‌کا‌های فیکس تیم ملی معرفی شدند. البته همه ملی پوشان از دوستان خوب من هستند و امیدوارم این صحبت‌های من باعث ناراحتی آنها نشود به هر حال من هم تلاش‌های فراوانی کردم و تا آخرین روز امیدوارم بودم که به اردوی تیم‌ ملی دعوت شوم. تمام آرزوهایم بر باد رفت و حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادم.

حسنی‌پور در ادامه انتقادهای خود در مورد حذف نام کاراته‌کاهای گیلانی از تیم ملی گفت: نمی‌دانم چرا یک کاراته‌کای گیلانی در تیم ملی حضور ندارد؟ در طول 20 سال اخیر اصلا چنین چیزی رخ نداده بود و این موضوع برای همه ما شک برانگیز است. بنده معتقدم هر کادری به غیر از کادر فعلی بود قطعا دو نفر از ملی پوشان گیلانی در تیم ملی حضور داشتند. محمد غروبی و میلاد یاری در انتخابی اول به نشانه اعتراض شرکت نکردند غروبی می‌گفتند تا زمانی که دباغیان و ناظریان در کنار تیم ملی هستند امیر مهدی زاده فیکس تیم ملی است و دیگر چه نیازی به حضور ما در انتخابی است.

وی در پایان اظهار داشت: وحید حسنی‌پور به مسابقات آسیایی اعزام شد و حتی 4 مرحله به بالا آمد و شکست خورد، اما در انتخابی اول که برگزار شد حتی اسمش در سایت اعلام نشد.  بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نام مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح بود و به همین دلیل از کاراته‌کاهای گیلانی کسی به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی