مطالب

توضیح فدراسیون کاراته ایران در مورد نحوه رنکینگ جهانی

کاراته توضیح فدراسیون کاراته ایران در مورد نحوه رنکینگ جهانی

فدراسیون کاراته ایران در مورد تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیح فدراسیون کاراته ایران در مورد نحوه رنکینگ جهانی

سایت روابط عمومی فدراسیون کاراته در تاریخ 13 آبان ماه تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی را روی خروجی خود قرار داد. در ادامه خبر توضیح به این صورت بود که دو نماینده کاراته کشورمان بنام‌های "سعید احمدی" در وزن منهای 67 و "علی فداکار" در وزن منهای 84 کیلوگرم توانستند خود را به جمع سه کاراته‌کای برتر جهان برسانند.

خبرنگار خبرگزاری فارس با توجه به مستنداتی که روی خروجی سایت رسمی فدراسیون کاراته وجود داشت جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی را با خبر اعلام شده از سوی فدراسیون کاراته ایران را مقایسه کرد که تفاوت‌هایی در رنکینگ فدراسیون جهانی و فدراسیون کاراته ایران وجود داشت، اما فدراسیون کاراته در واکنش به این خبر توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فارس پس از انتشار آخرین رنکنیگ کاراته کاران با عنوان؛  «رنکینگ غیر واقعی کاراته‌کاران از سوی فدراسیون ایران» با توضیحات فدراسیون ایران مواجه شد.

متن توضیحات فدراسیون کاراته به شرح زیر است:

مطلب اعلام رنکینگ غیر واقعی کاراته از سوی فدراسیون ایران که روی خروجی آن خبرگزاری قرار گرفته خواهشمند است توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی در آن خبرگزاری درج گردد.

همانطور که مطلع هستید فدارسیون جهانی کاراته wkf از سال 2012 مسابقاتی را تحت عنوان کاراته وان طی شش مرحله در کشورهای مختلف برگزار می‌نماید و بر اساس نتایجی که ورزشکاران در وزن‌های مختلف در این رقابت‌ها به دست می‌آورند رتبه‌بندی هر وزن را اعلام می‌نماید.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی 11 آبان که پس از پنجمین مرحله کاراته وان که در فرانکفورت آلمان برگزار شد دو کاراته کای ایران در اوزان منهای 67 و 84 به اسامی سعید احمدی و علی فداکار به ترتیب با 708 و 642 امتیاز در جایگاه سوم اوزان خود قرار گرفتند پس از اعلام رنکینگ از سوی فدارسیون‌ جهانی سایت فدارسیون کاراته در خبری در تاریخ13 /8/91 رده بندی کاراته کاهای کشورمان را بر اساس نتایجی که آنها در مسابقات کاراته وان اندونزی و ترکیه به دست آوردند را درج نمود که خبرنگار رزمی آن خبرگزاری بدون توجه به محتوای خبر درج شده در سایت فدراسیون کاراته رده بندی اعلام شده را غیر واقعی جلوه داد.

با توجه به اینکه یکی دو روز پیش در سایت فدراسیون جهانی wkf کاراته علاوه بر رده‌بندی کاراته کاها بر اساس مسابقات کاراته وان، رتبه بندی کلی نیز بر اساس نتایج جهانی و قاره‌ای درج گردیده بنابر این هر ورزشگار دارای دو رنکینگ است:

1- رنکینگ کاراته وان که خبر اعلام شده از سوی سایت فدراسیون کاراته ایران در تاریخ شنبه 13 آبان بر اساس آن بوده است.

2- رده بندی کلی کاراته کاها بر اساس نتایج تمامی مسابقات که دو روز پیش در سایت فدراسیون جهانی درج گردید. برای روشن شدن موضوع به پیوست جدول رده‌بندی فدراسیون جهانی وزن منهای 67 کیلوگرم که در آن آقای سعید احمدی در جایگاه سوم قرار گرفت به پیوست تقدیم می‌گردد.

مهم‌ترین نکته مبهمی که در توضیحات ارائه شده وجود دارد، این است که اگر هر ورزشکاری دارای دو رنکینگ است پس چرا در رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون کاراته در مورد این موضوع هیچ گونه توضیحاتی به مخاطبان ارائه نشده است. با این حساب از این پس باید شاهد باشیم که هر خبری مبنی بر آخرین رنکینگ کاراته‌کاران از سوی فدراسیون ایران اعلام شد مخاطبان باید کنکاش کنند تا خبر اعلام شده مربوط به کدام یک از گزینه‌های اعلام شده از سوی فدراسیون است.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی