مطالب

هرکسی با این گرانی بلیت هواپیما قول سفر خارجی بدهد حالت عادی ندارد

هرکسی با این گرانی بلیت هواپیما قول سفر خارجی بدهد حالت عادی نداردناطق نوری: هرکسی با این گرانی بلیت هواپیما قول سفر خارجی بدهد حالت عادی ندارد!

رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما به هیچ تیمی وعده اعزام به مسابقات برون مرزی را نداد‌ه‌ایم و در وضعیت فعلی هر کسی چنین وعده‌ای را بدهد مشخص است که در حالت عادی قرار ندارد.
 ناطق نوری: هرکسی با این گرانی بلیت هواپیما قول سفر خارجی بدهد حالت عادی ندارد!

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو مدعی است که پیش از آغاز مسابقات لیگ‌برتر بوکس مسئولان فدراسیون در حاشیه مراسم قرعه کشی ششمین دوره مسابقات ‌لیگ‌برتر اعلام کرده بودند که در پایان رقابت‌ها هر تیمی که عنوان قهرمانی را بتواند کسب کند با هزینه فدراسیون بوکس به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد، اما در مراسم اهدا کاپ قهرمانی صحبتی از اعزام تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی مطرح نشد.

احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به انتقاد‌های سرمربی تیم پیوند ساپکو، اظهار داشت: برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جوانان واقعا با مشکل مالی روبه رو هستیم و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ چون بودجه جاری ما را که حقوق بچه‌ها است را مسئولان ورزش نتوانسته‌اند پرداخت کنند. در حال حاضر با دو برابر شدن پول بلیت هواپیما ما اگر بخواهیم 15 بوکسور را به مسابقات اعزام کنیم باید همه بودجه‌ای که امسال به ما می‌دهند را برای این سفر هزینه کنیم.

وی در ادامه افزود: قرار است با وزیر ورزش و جوانان صحبت کنم و 2 روز دیگر نیز به کمیته ملی المپیک می‌روم تا ببینیم که آنها چه کار می‌توانند برای ما انجام دهند. آیا می‌توانیم تیم را به مسابقات اعزام کنیم یا خیر؟

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که سرمربی تیم پیوند ساپکو مدعی شده که مسئولان فدراسیون بوکس قبل از آغاز مسابقات ششمین دوره مسابقات لیگ‌برتر وعده داده بودند که تیم قهرمان را به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند کرد، اما پس از اینکه تیم پیوند ساپکو قهرمان شده است مسئولان فدراسیون این موضوع را فراموش کرده‌اند، اظهار داشت: اگر مدیرعامل تیم پیوند ساپکو در مورد اعزام تیمشان به سفر برون‌ مرزی چنین درخواستی را داشته باشد ما تیم را به سفر می‌فرستیم و حرفی نداریم، اما اینکه گل‌محمدی این صحبت‌ها را مطرح کرده است باید بگویم که وی همیشه به دنبال حاشیه سازی برای ما است.

گل‌محمدی همیشه از بین بوکسورهای استان‌های مختلف یک نفر را انتخاب می‌کند و می‌گوید که من این‌ نفرات را تربیت کرد‌ه‌ام در حالی که همه نفراتی که وی مدعی است شاگرد او بوده‌اند عضو تیم ملی هستند و در تیم ملی تربیت شده‌اند.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: اگر آنها خودشان توان رفتن به مسابقات برون مرزی را دارند ما هم حرفی نداریم و مجوز اعزام به این سفر را برای آنها صادر می‌کنیم، اما هزینه سفر را اصلا نمی‌توانیم پرداخت کنیم. ما تیم ملی را نمی‌توانیم به مسابقات قهرمانی جهانی اعزام کنیم چه برسد به تیم پیوند ساپکو.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما در آغاز لیگ، وعده اعزام تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی را داده بودید یا خیر گفت: در آن مقطع هم چنین قولی را به کسی نداده بودیم و در وضعیت فعلی هر کسی چنین قولی بدهد مشخص است اصلا حالت عادی ندارد و حالش خوب نیست.

نوری در مورد زمان برگزاری مسابقات لیگ‌برتر بوکس یادآور شد: قرار شده قبل از آغاز لیگ برتر امسال لیگ مناطق را راه‌ بیندازیم و به همین دلیل کل ایران را به 6 منطقه تقسیم کردیم و هر 5 استان را یک منطقه حساب کردیم.

وی افزود: قرار شده هر منطقه نیز مسابقاتی را بین استان‌های خود برگزار کند و در پایان قهرمانانشان را معرفی کنند. پس از آنکه هر منطقه قهرمان خود را معرفی کرد ما هم انتخابی تیم ملی را مجددا برگزار می‌کنیم. با این روش ما می‌توانیم دو تیم ملی در رده جوانان و بزرگسالان داشته باشیم تا مشکل کمبود بوکسور نداشته باشیم. البته به زودی مسابقات لیگ برتر را آغاز می‌کنیم، اما در وضعیت فعلی جذب اسپانسر برای تیم‌ها خیلی مشکل است.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی