مطالب

داوران حق احمدی را خوردند تا معادلاتشان برهم نخورد

کتیرایی: داوران حق احمدی را خوردند تا معادلاتشان برهم نخورد

مربی تیم ملی کاراته گفت: کسب 2 مدال طلا از سوی یک کشور معادلات داوران را برهم میزد و به همین دلیل داوران در فینال حق سعید احمدی را خوردند.

علی کتیرایی در مورد کسب نتایج تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی 2012 پاریس اظهار داشت: نخستین روز از رقابت‌ها ذبیح‌الله پورشیب اولین نماینده تیم ملی کاراته ایران بود که مبارزات خود را خوب شروع کرد و 5 دور در جدول مسابقات بالا رفت. پورشیب با شکست مقابل حریف ایتالیایی از دور مسابقات حذف شد. وی برای اولین بار بود که در مسابقات جهانی شرکت می‌کرد و تجربه حضور در چنین رویداد بزرگی را نداشت. امیدوارم که در رقابت‌های بعدی بتواند با تجربیاتی که کسب کرده به مدال هم برسد.

وی افزود: علی فداکار دیگر کاراته‌کای تیم ملی بود که توانست 4 دور در جدول مسابقات بالا برود. فداکار حریف صربستانی‌ خود را که دور قبل قهرمان جهان شده بود را شکست داد و در آخرین مسابقه خود نمایش خوبی را از خود نشان داد، اما شکست خورد. احساس می‌کنم که کمی کم تجربگی کرد. به هر حال همه شکست‌ها در چنین مسابقاتی تجربه بزرگی برای کاراته‌کاها می‌شود.

کتیرایی در ادامه خاطرنشان کرد: بهمن عسگری هم مبارزات خوبی از خود به نمایش گذاشت اگر امثال عسگری در این رقابت‌ها نتوانستند مدال کسب کنند با یک سری اشتباهات کوچک باعث شدند از دور مسابقات حذف شوند و در واقع اشتباهات فاحشی نداشتند. به هر حال تجربه حضور نداشتن در مسابقات جهانی به روی آنها تاثیر گذاشت و نتوانستند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

مربی تیم ملی کاراته در مورد حضور کاراته‌کاها در دومین روز از مسابقات اظهار داشت: مهدی‌زاده و احمدی ملی‌پوشانی بودند که در دومین روز از مسابقات وارد تاتامی شدند و با انگیزه کارشان را شروع کردند. خوشبختانه در پایان مزد زحماتشان را نیز کسب کردند. هر کسی مبارزات مهدی‌زاده را در سالن مسابقات تماشا می‌کرد متوجه می‌شد که حقش کسب مدال طلا است.

وی افزود: احمدی نیز تا فینال خیلی خوب کار کرد حتی در فینال نیز مقابل حریفش مبارزات خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما داوران بیش از حد سختگیری کردند و حق وی را خوردند.

کتیرایی در ادامه عنوان کرد: ما با 5 وزن در مسابقات شرکت کرده بودیم آذربایجان و ایران تنها کشوری بودند که با 2 نماینده در فینال مسابقات حضور داشتند. کشور میزبان تنها با یک کاراته‌کا در فینال مسابقات حضور داشت. فکر می‌کنم کسب دو مدال طلا از سوی یک کشور معادلات مسئولان برگزاری مسابقات را برهم می‌ریخت. به همین دلیل در مورد سعید احمدی داوران یک مقدار سختگیری کردند تا دو مدال طلا به تیم ملی ایران نرسد. قضاوت داوران به قدری مشکوک بود که تماشاگران حاضر در سالن مسابقات به نحوه قضاوت داور وسط اعتراض شدیدی کردند.

مربی تیم ملی در پایان اظهار داشت: در کمیته تیمی نفرات یکدست و جوانی را داشتیم و خوشبختانه با زحماتی که آنان کشیدند توانستیم مدال برنز مسابقات را از آن خود کنیم. تیم ملی کاراته ایران در این رقابت‌ها سنگ تمام گذاشت و زنگ تفریح کسی نبودیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی