مطالب

مثل فدراسیون دوره‌های قبلی با ما برخورد نکنید

 

 

 

 

مثل فدراسیون دوره‌های قبلی با ما برخورد نکنید
یاری: در مسابقات جهانی کاراته خودمان را ثابت کردیم/ کاتا نیاز به حمایت فدراسیون دارد

 مربی کاتاروی انفرادی تیم ملی کاراته گفت: فدراسیون از ما حمایت می‌کند، اما انتظار داریم پس از اینکه در مسابقات جهانی فرانسه خودمان را ثابت کردیم مثل فدراسیون دوره‌های قبلی با ما برخورد نکنند.
 یاری: در مسابقات جهانی کاراته خودمان را ثابت کردیم/ کاتا نیاز به حمایت فدراسیون دارد
امیر یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: سال 85 برای اولین بار به عنوان مربی تیم ملی کاتا کار خود را آغاز کردم و در مسابقات آسیایی سنگاپور عنوان دومی در رده جوانان آسیا را با کاتای انفرادی کسب کردم. در سال 2007 مسابقات جهانی ترکیه برای اولین بار در کاتای انفرادی دوم جهان شدیم. سال 2008 نیز در مسابقات آسیایی در رده امید  عنوان سومی در آسیا را کسب کردیم. بنده معتقدم این افتخاراتی که به عنوان مربی تیم ملی با شاگردانم کسب کرده‌ام یک رکورد محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: در کاتای انفرادی تک مدال بین ورزشکاران تقسیم می‌شود، اما در کمیته وزنی 7 نفر شانس کسب مدال را دارند. متاسفانه با این همه افتخاراتی که با تیم کاتا در دوره‌های گذشته کسب کردم، مسئولان وقت فدراسیون از من به عنوان مربی در کادر فنی استفاده نکردند.

مربی تیم ملی کاتای انفرادی گفت: امسال با تیم کاتا در رده بزرگسالان به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شدیم و در این رقابت‌ها عنوان پنجم جهان را کسب کردیم و طبق رنکینگ فدراسیون جهانی، شاگرد من در رتبه ششم قرار دارد، اما متاسفانه یک سری از کارشناسان با این نتایجی که ما کسب کرده‌ایم از عملکرد کاتا ابراز نارضایتی می‌کنند و همچنان معتقدند که این تیم نیاز به یک مربی خارجی دارد.

یاری در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون در حال حاضر ارزش کار کاتاروها را می‌دانند چون ارزشی که کاتا دارد را کمیته ندارد. خوشبختانه فدراسیون از ما حمایت می‌کند، اما انتظار داریم پس از اینکه در مسابقات جهانی فرانسه خودمان را ثابت کردیم مثل مسئولان فدراسیون‌ دوره قبل با ما برخورد نکنند و ما را نیز حمایت کنند.

وی در پایان گفت: در مسابقات جهانی فرانسه 130 کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند که ما توانستیم در رده پنجم قرار بگیریم و قطعا ما می‌توانیم در 100 کشور دنیا به عنوان مربی هدایت کاتاروها را برعهده بگیریم.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی