مطالب

با رئیس فدراسیون مشکل دارند از ما انتقاد می‌کنند

 

 

 

با رئیس فدراسیون مشکل دارند از ما انتقاد می‌کنندساعی: با رئیس فدراسیون مشکل دارند از ما انتقاد می‌کنند/ تکواندو نیاز به خون تازه دارد

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: دوستان با رئیس فدراسیون مشکل پیدا کرده‌اند، اما نمی‌دانم چرا درباره من و فریبرز عسکری صحبت می‌کنند.
ساعی: با رئیس فدراسیون مشکل دارند از ما انتقاد می‌کنند/ تکواندو نیاز به خون تازه دارد

هادی ساعی در گفت‌وگو با با اشاره به اینکه وظیفه مدیرفنی دخالت و نظارت در مسایل فنی است،‌ اظهار داشت: مگر می‌شود یک مدیر فنی در مسایل فنی تیم دخالت نکند؟ من با سرمربی تیم ملی به طور مرتب جلسه برگزار می‌کنم و با هم مشورت می کنیم؛ اگر من نمی‌خواستم نظر بدهم پس مدیر فنی تیم‌های ملی نمی شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که اعضای کادر فنی سابق تیم ملی بارها در مورد عملکرد تیم ملی انتقاد کرده‌اند،گفت: آنها نیز از دوستان ما هستند. آنها با رییس فدراسیون مشکل پیدا کرده‌اند و نمی دانم چرا درباره من و فریبرز عسکری صحبت می‌کنند. به نظرم آنها دوست داشتند پس از اینکه از تیم ملی رفتند در‌های فدراسیون بسته شود و تیم‌های ملی نیز تعطیل شود.

دارنده نشان طلای المپیک پکن در مورد برگزاری مسابقات جام فجر خاطر نشان کرد: برای برگزاری مسابقات جام فجر ما زمان دیگری نداشتیم و ناچار شدیم که طی یکی دو روز گذشته این مسابقات را برگزار کنیم. متاسفانه برگزاری مسابقات جام فجر مصادف شد با سال جدید میلادی و باعث شد تا تیم‌های اروپایی مطرح، نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

ساعی در مورد اینکه برگزاری مسابقات جام فجر فرصت خوبی شد برای جوانان تا در این رقابت‌های بین‌المللی کسب تجربه کنند، گفت: مسابقه های امسال تجربه خوبی برای تکواندوکاران جوان ایرانی بود و من به عنوان مسؤل فنی تیم استیل البرز از تمامی تکواندوکاران جوان استفاده کردم تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان نیز، اظهار داشت: در جام جهانی آروبا از 9 تکواندوکاری که به مسابقات اعزام شده بودند 5 نفر آنان برای نخستین بار بود که عضو تیم ملی شده بودند. البته در تیم دانشجویان حضور پیدا کرده بودند، اما در تیم ملی اصلی حضور نداشتند. به هر حال بنده معتقدم تکواندوی ایران نیاز به خون تازه دارد و باید سیستم تکواندوی کشور را تغییر دهیم.

ساعی در مورد اینکه کشورهای دیگر پس از هر دوره المپیک دست به جوانگرایی در تیم‌های ملی خود می‌زنند، گفت: تمام کشورهای صاحب ورزش در پایان هر دوره از مسابقات المپیک دست به جوانگرایی می‌زنند و ما نیز همین روش را در دستور کار خود داریم  تا بتوانیم المپیک 2016 این تکواندوکاران جوان را به مهره‌هایی خوبی تبدیل کنیم.

مدیرفنی تیم های ملی در خصوص مشخص شدن وضعیت کادرفنی تیم ملی بزرگسالان ایران عنوان کرد: سال آینده 2 رقابت بسیار مهم (کشورهای اسلامی) و (قهرمانی جهان در مکزیک) را پیش روی داریم به همین دلیل برای هدایت تکواندوکاران در این مسابقات باید 2 تیم مجزا برای حضور در این پیکارها تشکیل دهیم و این 2 تیم نیاز به 2 کادر فنی دارند. هفته آینده جلسه‌ای در فدراسیون برگزار خواهیم کرد تا مربیان تیم ملی را معرفی کنیم.

ساعی در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی، اظهار داشت: در مورد تغییرات در کادر فنی هنوز چیزی مشخص نیست و ما در حال بررسی هستیم. ما برای رسیدن به وضعیت ایده آل نیاز به زمان داریم و نباید با یک باخت همه چیز را تمام شده بدانیم. وظیفه بنده به عنوان مدیرفنی حمایت از کادر فنی تیم ملی است و هر فردی مربی شود قطعا از او حمات می‌کنم. ما زمانی که تیم ملی تکواندو با کادرفنی قبلی در جام جهانی به ترکیه باخت از آنان حمایت کردیم. من پس از قهرمانی جهان نخستین فردی بودم که در شورای شهر از آنان تقدیر کردم.

مدیر فنی تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی تکواندوی ایران با شرایط فعلی می تواند در بین تیم‌های برتر رقابت های جهانی مکزیک قرار بگیرد، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و در این مسیر باید همه با تکواندو همدل باشیم.

ساعی در مورد اینکه در تکواندو مربی خوب بسیار داریم، گفت: ما در تکواندو مربی خوب زیاد داریم، اما باید شرایطی وجود داشته باشد که تفکرات مربی و مسؤلان فدراسیون یکسان باشد تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای حضور در جام جهانی از بی‍ژن مقانلو و سید نعمت‌الله خلیفه خواستیم تا به کادر فنی کمک کنند که متاسفانه آنها با دلایلی که آوردند این مسئولیت را قبول نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بیژن مقانلو در کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی استفاده می‌شود یا خیر، گفت: حتما از بیژن مقانلو برای هدایت تیم‌های ملی استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی