مطالب

داوران به سود مشت‌زنان میزبان قضاوت کردند

گل محمدی: داوران به سود مشت‌زنان میزبان قضاوت کردند/ جام اخلاق به نماینده تیم ایران رسید
سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو پس از پایان جام جاده ابریشم گفت: داوران در جام جاده ابریشم به سود بوکسورهای آذربایجانی که میزبان این رقابت‌ها بودند قضاوت کرده و حق ما را خوردند.

تیم پیوند ساپکو قهرمان پنج دوره مسابقات لیگ‌ برتر بوکس با تصمیم مسؤلان فدراسیون طی چند روز گذشته برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم به کشور آذربایجان اعزام شد و در پایان مسابقات عنوان پنجمی در این‌ رقابت‌ها را کسب کرد.

عیسی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از پایان این جام در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های جام جاده ابریشم با حضور 16 تیم از 14 کشور دنیا برگزار شد که در این رقابت‌ها کشورهای فرانسه، سنگال، اوکراین، روسیه، گرجستان، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، قطر، کوبا، ایران، ترکیه، ایرلند و سوئد (با یک بوکسور ) حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: در این رقابت‌ها برخی از چهر‌ه‌های سرشناس که عناوین قهرمانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی را کسب کرده‌اند شرکت کرده بودند. البته حضور چنین مدال آورانی در جام جاده ابریشم باعث شده بود تا رقابت‌ها از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شود.

سرمربی تیم پیوند ساپکو در ادامه عنوان کرد: بوکسورهای تیم پیوند ساپکو در این رقابت‌ها تا دور سوم، مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی تا رده دوم جدول نیز صعود کردند اما در ادامه راه، چهار بوکسور تیم ما مقابل مشت‌زنان تیم آذربایجان قرار گرفتند که متاسفانه داوران انصاف را رعایت نکرده و به سود آذربایجانی‌ها که میزبان این مسابقات بودندقضاوت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراضی به نحوه قضاوت داوران شد یا خیر گفت: پس از اتفاقاتی که در این رقابت‌ها رخ داد، سرداور این مسابقات که یک گرجستانی بود به نحوه قضاوت داوران اعتراض کرد. ما نیز بلافاصله به تصمیم داوران اعتراض کردیم و فیلم مبارزات بازبینی شد. پس از بازبینی فیلم مبارزات همه چیز به سود ما تمام شد اما متاسفانه رای داوران بازنگشت.

سرمربی تیم پیوند ساپکو در ادامه اظهار داشت: در پایان مسابقات، تیم پیوند ساپکو عنوان پنجمی در این رقابت‌ها را کسب کرد و کاپ تکنیک نیز به «فروتن گل آرا» اهدا شد. البته تیم پیوند که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

تیم پیوند ساپکو با ترکیب جعفر ناصری در وزن 49 کیلوگرم، فروتن گل آرا وزن 64 کیلوگرم، ناصر آزادی وزن 60 کیلوگرم، سجاد محرابی وزن 75 کیلوگرم و جواد زهروند وزن 81 کیلوگرم وارد رینگ شد. نادر ستوده و جمشید جندقی نیز به عنوان مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

این رقابت‌ها روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و تیم پیوند ساپکو صبح امروز از طریق مرز آستارا وارد ایران شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی