مطالب

مستعان: بدون شکست مقابل تکواندوکاران خارجی‌ مدال نقره کسب کردم

کادر فنی از من راضی بود که به اردوها دعوت شدم
مستعان: بدون شکست مقابل تکواندوکاران خارجی‌ مدال نقره کسب کردم
تکواندوکار وزن دوم گفت: در تورنمنت اسپانیا حریفانی از ترکیه، روسیه و انگلیس را شکست دادم و بدون باخت مقابل تکواندوکاران خارجی مدال نقره را کسب کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندوی مردان از روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در مرکز جهانی برای حضور در بیست‌ و یکمین دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز شده است. در این مرحله از اردوها 12 هوگوپوش پس از حضور در تورنمنت بین المللی اسپانیا و تونس نظر کادر فنی را برای شرکت در مرحله ششم اردوها جلب کردند.

هادی مستعان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از 28 اردیبهشت‌ماه مرحله ششم اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی آغاز شده و صبح‌ها تمرینات فنی و بعد‌ازظهرها تمرینات بدنسازی را در خانه تکواندو پیگیری می‌کنیم. البته پس از بازگشت از تورنمنت اسپانیا و تونس 12 نفر به اردوها دعوت شدند و در پایان نیز قرار است 4 نفر دیگر از جمع اردونشینان خط بخورند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی از عملکرد شما در تورنمنت اسپانیا و تونس راضی است یا خیر گفت: فکر می‌کنم با دعوت شدن به مرحله ششم اردوها توانسته‌ام رضایت کادر فنی را جلب کنم. البته در تورنمنت اسپانیا حریفانی از کشورهای ترکیه، روسیه، انگلیس را شکست دادم و بدون باخت مقابل تکواندوکاران خارجی مدال نقره را کسب کردم. متاسفانه در بازی چهارم با توجه به اینکه پیش از اعزام به مسابقات از ناحیه ساق پا مصدوم بودم نتوانستم مقابل نقیب زاده نتیجه مطلوبی را کسب کنم. در تورنمنت تونس نیز مدال نقره به دست آوردم.

تکواندوکار وزن دوم در پاسخ به این سؤال که چقدر برای حضور در مسابقات جهانی شانس داری گفت: در وزن اول و دوم من،‌ میثم باقری و احسان نقیب‌زاده حضور داریم و طی یکی دو روز گذشته کادر فنی اعلام کرد که هیچ فرقی بین وزن اول و دوم وجود ندارد و قرار است از بین ما سه نفر که در وزن اول و دوم حضور داریم 2 تکواندوکار به مسابقات جهانی اعزام شوند. با این حساب هر سه نفر در تلاش هستیم تا با تمرینات مداوم خودمان را به کادر فنی ثابت کنیم.

مستعان در تایید این سؤال که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی کار بسیار سختی را در ادامه راه دارید، گفت: قطعا کارمان سخت‌تر از مراحل قبلی شده است، اما با توجه به صحبت‌های اخیر کادر فنی رقابت بین ما سه نفر برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بیشتر شده است. البته تا به این مرحله با توکل به خدا پیش آمده‌ام و از این به بعد هم هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

مستعان در پایان از شرایط دیگر اوزان که در اردوها حضور دارند گفت: به غیر از وزن اول و دوم در چند وزن دیگر نیز رقابت‌ حساسی وجود دارد و همه نفرات اردونشین در تلاش هستند که با تمرینات منظم در پایان به عنوان نفر فیکس وزن خود معرفی شوند.

تیم ملی تکواندوی مردان با ترکیب 29 هوگوپوش راهی تورنمنت بین‌المللی کلاس A اسپانیا و تونس شد که در پایان با کسب سه مدال طلا،4 نقره و 4 برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

تیم ملی در وزن دوم با ترکیب هادی مستعان، سید احسان نقیب زاده، یاسین اکبر نتاج و سجاد مصطفوی به این مسابقات اعزام شد که پس از بازگشت تیم ملی هادی مستعان و سید احسان نقیب با تصمیم کادر فنی در وزن دوم به مرحله ششم اردوها دعوت شدند. مستعان با حضور در تورنمنت اسپانیا و تونس 2 مدال نقره را کسب کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان طی روزهای 25 تا 30 تیر‌ماه در مکزیک برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی