مطالب

در جریان رقابتهای مدیترانه ای جوجیتسو ؛ تیم ملی کشورمان با کسب 1طلا ،2نقره و 1 برنز به کار خود پایان داد

در جریان رقابتهای مدیترانه ای جوجیتسو ؛ تیم ملی کشورمان با کسب 1طلا ،2نقره و 1 برنز به کار خود پایان داد
در روز پایانی رقابتهای بین المللی "اوپن مدیترانه ای "تیم ملی جوجیتسو فدراسیون ورزشهای رزمی توانست با کسب یک مدال طلا ، دونقره ویک برنز به کار خود پایان دهد . برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اوپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها در شهر لوانا ـ ایتالیا برقراربود.

در روز پایانی رقابتهای بین المللی "اوپن مدیترانه ای "تیم ملی جوجیتسو فدراسیون ورزشهای رزمی توانست با کسب یک مدال طلا ، دونقره ویک برنز به کار خود پایان دهد .

برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اوپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها در شهر لوانا ـ ایتالیا برقراربود.

تیم ملی کشورمان در روز نخست مسابقات اولین مدال خود رابه رنگ برنز توسط ایمان حاجی هاشمی در وزن -77 بدست آورد تا در ادامه رقابتها این مجتبی اکبری نماینده وزن 94 کیلو کشورمان بود که توانست با 4 برد مقتدرانه و یک باخت به گردن آویز طلا دست یابد واولین مدال خوشرنگ تیم ایران را به نام خود ثبت کند در ادامه مسابقات محسن حمیدی در یک وزن بالاتر94+ حضور یافت تا با مدعیان سهمیه اسپرت اکورد به رقابت بپردازد او توانست در 4 بازی زیبا به پیروزی دست یافته و در نهابت با یک باخت به عنوان دومی وزن خود بسنده کند تا تیم ایران در کارنامه خود به یک مدال نقره دست یابد.در ادامه این رقابتها دیگر نماینده کشورمان مسعود جلیلوند بود که پس از چهار برد پی در پی در نهایت مغلوب حریف اوکراینی خود شد تا تیم ایران نتواند دروزن 85- نیز به کسب مدال طلا نایل شود و به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

تیم اعزامی را مسعود جلیلوند ، محسن حمید آقچای ، مجتبی اکبری ، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه جویباری همراهی میکنندامیر خوشبین سرمربیگری و حسام حسینی نیز بعنوان مربی این تیم را همراهی کردند .

در پایان رقابتها تمی ایران در بخش فایت مردان به عنوان سومی دست یافت و پس از میزبان رقابتها در جایگاه دوم قرار گرفت .

تیم ایران در مجموع کلی مسابقات با توجه به عدم شرکت بانوان و رده سنی جوانان با کسب 40 امتیاز در جایگاه 10 در مجموع بخش های بانوان و آقایان قرار گرفت.

این دوره از رقابت ها باتوجه به اینکه به آخرین امکان برای کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد رزمی جهان( اسپرت آکورد )

می باشد ، از نظر سطح فنی از جایگاه ویژه ای برخوردار و رقابت های بسیار سنگینی در این مسابقات صورت پذیرفت .

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی