مطالب

مردانی: مسابقات جهانی یک طلا به من بدهکار است

سجاد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مکزیک پس از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در وزن هشتم پس از شکست همه حریفانم به فینال مسابقات صعود کنم اما با توجه به اینکه قبل از فینال با حریف کوبایی خود مبارزه کرده و مصدوم شدم نتوانستم مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنم البته این را هم باید اضافه کنم که تمام ستاره‌های دنیا در وزن هشتم حضور داشتند و به همین دلیل من اصلا بازی سبکی را پیش رو نداشتم و از ابتدای مبارزاتم باید حریفان بزدلی را شکست می‌دادم.

وی افزود: مسابقات جهانی ماراتن بسیار سنگینی است که باید با مدیریت، بازی‌ها را یکی یکی پشت سر گذاشت تا به بهترین مدال در آوردگاه جهانی رسید. من هم خدا را شاکرم که توانستم به مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کنم.

تکواندو‌کار وزن هشتم تیم ملی در ادامه گفت: همیشه در مسابقات جهانی همه بهترین‌ها با آمادگی بالایی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند که همه بدون شک تنها به مدال طلا نگاه می‌کنند. به همین دلیل پیروزی در هر مسابقه حکم فینال را دارد و خیلی برای همه تکواندو‌کاران مهم است.

وی در مورد مبارزه قبل فینال با نماینده کوبا اظهار داشت: تکواندو‌کار تیم ملی کوبا بازیکن بسیار خوبی بود. مدال المپیک را نیز در کارنامه خود دارد اما من از قبل به این باور رسیده بودم که باید برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال باید از تک تک حریفانم عبور کنم تا بهترین عنوان را کسب کنم. مقابل نماینده کوبا مبارزه پایاپای و سنگینی را داشتم که خوشبختانه توانستم راند سوم با وارد کردن ضربه سر سه امتیاز کسب کنم و بازی را به راند طلایی بکشم.

مردانی تاکید کرد: در راند طلایی تمرکزم را جمع کردم تا از کوچکترین اشتباه حریف استفاده کنم و یک پوئن بگیرم. خوشبختانه در یک لحظه از غفلت حریفم استفاده کردم و یک امتیاز گرفتم اما قبل از اینکه از او امتیاز بگیرم یک ضربه به دست من وارد کرد که همان لحظه احساس کردم انگشت دستم شکست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از مصدومیت شدیدی که برایم پیش آمد پزشک تیم اعلام کرد به دلیل خونریزی زیاد دستم نباید مبارزه کنم اما برای اینکه مدال طلا را از دست ندهم وارد شیاپ‌چانگ شدم. متاسفانه خون زیادی از دستم رفته بود و باعث افت فشارم شده بود و به همین دلیل تمرکز مقابل حریفم را از دست دادم و مدال طلای مسابقات نصیب نماینده گابن شد.

تکواندوکار وزن هشتم تیم ملی در پایان اظهار داشت: نماینده گابن را از قبل آنالیز کرده بودم اما اگر این شرایط حاد برایم پیش نیامده بود قطعا او را شکست داده و مدال طلا را کسب می‌کردم. تنها این را می‌گویم که مسابقات جهانی یک مدال طلا به من بدهکار است. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و با توصیه پزشکان مدت کوتاهی نباید به دستم فشار وارد کنم تا به بهبودی کامل برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 600 محدودیت حروف
متن شما باید بین 10 تا 600 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« جامعه مجازی ورزشهای رزمی »
عضو شوید و توانمندی های رزمی خود را ثبت کنی. عکسهای باشگاه و اطلاعات ورزشی رزمی خود و اساتیدتان را در اولین جامعه مجازی ورزشهای رزمی به اشتراک بگذارید. ورود به جامعه مجازی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی«فروشگاه آنلاین محصولات رزمی»
جدیدترین فیلم های رزمی و آموزشی در فروشگاه ورزشهای رزمی، طرف قرار داد با پست جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب. http://razmavar.com/images/icon/post-ir.png http://razmavar.com/images/icon/shetab.png  ورود به فروشگاه اینترنتی

جامعه مجازی ورزشهای رزمی« معرفی فیلم های رزمی »
با جدیدترین فیلم های رزمی روز دنیا آشنا شوید ، داستان فیلم های رزمی روز دنیا را مطالعه و بررسی کنید  و فیلم هایی را که بازیگر رزمی مورد علاقه شما بازی کرده را بیابید   ورود به فیلم شناسی رزمی

 انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی«انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی»
در انجمن گفتگوی ورزشهای رزمی می توانید با دیگر هنرجویان و اساتید ورزشهای رزمی آشنا شوید و بحث و تبادل نظر کنید و از دانش و اطلاعات رزمی دیگران استفاده کنید . ورود به انجمن ورزشهای رزمی